The Black Eyed Peas – My Humps (Official Music Video)

The Black Eyed Peas – My Humps (Official Music Video)


100 Replies to “The Black Eyed Peas – My Humps (Official Music Video)

  1. hey im so sorry but this is my mimis fault i am the creaor of flamingobeach123 and i know it doesnt say it but just saying <3

  2. This song and this video is the reason why I wanted to be a sexy chick, when I was ugly teen without any humps😂😂🤣

  3. Go fricking look fricking and look som one us stood nizbets family members I not fricking car a bount

  4. Vey eu dançava essa música quando eu tinha 5 anos agr depois de 10 anos eu lembrei dessa musica e me lembrei da minha infância kkk

  5. "The boys,they wanna sex me"
    Me:(a biology student) well,you can't be too sure nowadays what with them LGBT fad rising in popularity

  6. What you gonna do with all that junk?

    All that junk inside your trunk?

    I'm a get, get, get, get you drunk

    Get you love drunk off my hump

    My hump, my hump

    My hump, my hump, my hump

    My hump, my hump, my hump

    My lovely little lumps

    Check it out

    I drive these brothers crazy

    I do it on the daily

    They treat me really nicely

    They buy me all these ice's

    Dolce & Gabbana

    Fendi and that Donna

    Karan they be sharin'

    All their money got me wearin' fly

    Brother I ain't askin'

    They say they love my ass 'n

    7 Jeans, True Religion

    I say no, but they keep givin'

    So I keep on takin'

    And no I ain't taken

    We can keep on datin'

    I keep on demonstratin'

    My love, my love, my love, my love

    You love my lady lumps

    My hump, my hump, my hump

    My humps they got you

    She's got me spendin'

    Oh, spendin' all your money on me

    And spendin' time on me

    She's got me spendin'

    Oh, spendin' all your money on me, up on me, on me

    What you gonna do with all that junk?

    All that junk inside that trunk?

    I'm a get, get, get, get you drunk

    Get you love drunk off my hump

    What you gon' do with all that ass?

    All that ass inside them jeans?

    I'm a make make make make you scream

    Make you scream, make you scream

    'Cause of my hump, my hump, my hump, my hump

    My hump, my hump, my hump, my lovely lady lumps

    Check it out!

    I met a girl down at the disco.

    She said "Hey, hey, hey yeah let's go"

    I could be your baby, you can be my honey

    Let's spend time not money

    And Mix your milk wit my cocoa puff

    Milky, milky cocoa,

    Mix your milk with my cocoa puff, milky, milky right

    They say I'm really sexy

    The boys they wanna sex me

    They always standin' next to me

    Always dancin' next to me

    Tryin' to feel my hump, hump

    Lookin' at my lump, lump

    You can look but you can't touch it

    If you touch it I'm a start some drama

    You don't want no drama

    No, no drama, no, no, no, no drama

    So don't pull on my hand boy

    You ain't my man boy

    I'm just tryin' to dance boy

    And move my hump

    My hump, my hump, my hump, my hump

    My hump, my hump, my hump

    My hump, my hump, my hump

    My lovely lady lumps

    My lovely lady lumps

    My lovely lady lumps

    In the back and in the front

    My lovin' got you

    She's got me spendin'

    Oh, spendin' all your money on me and spendin' time on me

    She's got me spendin'

    Spendin' all your money on me, up on me, on me

    What you gon' do with all that junk?

    All that junk inside that trunk?

    I'm a get, get, get, get you drunk

    Get you love drunk off my hump

    What you gon' do with all that ass?

    All that ass inside them jeans?

    I'm a make, make, make, make you scream

    Make you scream, make you scream

    What you gon' do with all that junk?

    All that junk inside that trunk?

    I'm a get, get, get, get you drunk

    Get you love drunk off my hump

    What you gon' do with all that breast?

    All that breast inside that shirt?

    I'm a make, make, make, make you work

    Make you work, work make you work

    She's got me spendin'

    Oh, spendin' all your money on me, and spendin' time on me

    She's got me spendin'

    Oh, spendin' all your money on me up on me, on me

  7. This song used to come on ITV indian channel. I used to watch this when i came back from school 😃# wat a memories with this song😍

  8. Omg those waist pants I'm very triggered coz I only own high waist ones that I can't live without HAHAHA anyways this is in the 2000's anyways

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *